tisdag 24 februari 2009

Prickiga tyger

Nya tyger skaffade jag mig idag när jag var på Stoff & Stil i Svågertorp. Det finns massor av tyger, så svårt att välja tyger, men jag är i alla fall mycket nöjd med vad jag köpt idag.
Fick presentkort på min födelsedag så jag använde det till köpa nya tyger. Hade kunnat köpa mer tyg om jag velat men det får räcka för idag.
Kommer göra olika saker av de tyger. Får se om de blir bra. Jag är så svag för de söta prickiga tyger.

Bild: Linba

På Återseende!
/Linba

2 kommentarer:

Livets njutning sa...

Vad fina dom är. Är också svag för prickiga tyger. Har tre olika prickiga vaxdukar till altanet. Köpte ifjol. :)

Spännande få se vad du ska göra med tygerna sen.

Kramar

Anonym sa...

Vad bra att du använde presentkortet!!! Hehe!! Ska bli jätteroligt att se vad du hittar på med dem.... ses på måndag förresten! KRAM