tisdag 12 januari 2010

En sparkdräkt blev det..

Julen är slut för den här gången. Vi har städat bort julen och det känns bra att välkomna det nya året 2010.
Ett år som kommer bli ett spännande år bland annat ska vi bli föräldrar igen snart - snarare när som helst kan man säga.
Jag har varit hemma från jobbet sedan innan julen, hunnit göra en del här hemma.
Idag har jag äntligen gjort färdigt till vårt lillhjärtat. Något fint och något som lillhjärtat kan ha på sig.
Jag har varit ganska långsam när det gällde det..Ni har säkert undrat vad, men jag kan bara säga att det blir inte första och sista utan jag kommer göra fler. En liten söt sparkdräkt till vårt bebis.


Bild: Linba

På Återseende!
/Linba

6 kommentarer:

Christel sa...

Oh så fin. Ser skön ut!!

Felicia sa...

Den är som jag sapå facebook en cool dräkt :) gillar verkligen stjärnorna! Följde du egen mall eller?

Linda E sa...

Snygg sparkdräkt! Ovanlig oxå.
Kram

Linba sa...

Tack ni alla :) för era fina kommentarer om sparkdräkten.

Felicia, jag köpte ett symönster och följde beskrivningen men lite ändring har jag gjort, följde inte beskrivningen exakt. Tyget blev jag kär i direkt när jag såg den i affären :)

Kram till er

Elin sa...

Den är jättefin och söt. Du är duktig! Vill säga det igen även om jag sa det igår. =) Kramar

Ausra sa...

Super gullig dräkt du har skapat. Du är otroligt duktig sömmerska! Kram på dig och lycka till inför förlossningen!